Subvención a empresas que contraten jóvenes de Granollers

Amb la finalitat d’incentivar la creació de llocs de treball i reduir la taxa d’atur juvenil, l’Ajuntament de Granollers, ofereix:
 

  • Una subvenció a les empreses que contractin joves menors de 30 anys, en situació d’atur, empadronats a Granollers i amb titulació de grau, diplomatura, llicenciatura o formació professional de grau superior o equivalent.
  • Per cada contracte que tingui una durada mínima de nou mesos, l’import màxim de la subvenció serà de 3.848,40 euros. La subvenció màxima es equivalent a sis mensualitats de l’import del salari mínim interprofessional (SMI) mensual.
     
    Si estan interessats a obtenir aquesta ajuda poden consultar les bases de la convocatòria, o contactar amb el Servei d’Empresa de Granollers Mercat, telèfon 93.861.4783 o a empresagm@ajuntament.granollers.cat

 

Con la finalidad de incentivar la creación de puestos de trabajo y reducir la tasa de paro juvenil, el Ajuntamiento de Granollers, ofrece:
 

  • Una subvención a las empreses que contraten jóvenes menores de 30 años, que estén en paro, empadronados a Granollers y con titulación de grado, diplomatura, licenciatura o formación profesional de grado superior o equivalente.
  • Por cada contrato que tenga una duración mínima de nueve meses, el importe máximo de la subvención será de 3.848,40 euros. La subvención máxima es equivalente a seis mensualidades del importe del salario mínimo interprofesional (SMI) mensual.
     
    Si estan interesados en obtener esta ayuda pueden consultar las bases de la convocatoria, o contactar con el Servei d’Empresa de Granollers Mercat, al teléfono 93.861.4783 o a empresagm@ajuntament.granollers.cat

 

 



Suscríbete a nuestra newsletter

Información básica sobre Protección de datos
Responsable: JDA Expert LegalTax, S.L.P.; Finalidad: El envío de comunicaciones comerciales; Derechos: Tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional; Información adicional: Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web: https://www.jda.es/protecciondatos/contactos/.