Podeu obtenir informació completa de la nostra Política de Cookies en Política de les cookies
Assessor/a Fiscal Sènior Oficina Barcelona
Ubicació: Barcelona
Descripció: Important despatx professional dedicat a l’assessorament legal, laboral, fiscal i consultoria d’empreses, seleccionem per a incorporar-se a les seves oficines de Barcelona, un/a
ASSESSOR/A FISCAL SÈNIOR RESPONSABLE DEPARTAMENT
En dependència del Director General, es responsabilitzarà de tasques pròpies del departament amb una cartera de clients assignada, a més de la coordinació i gestió de l’equip de persones al seu càrrec. Les seves funcions consistiran en:
– Assessorament fiscal dels clients assignats (empreses, grups d’empreses, hòlding, etc.)
– Assessorament al clients sobre IRPF i Societats.
– Elaborar i presentar liquidacions trimestrals o mensuals.
– Confecció de declaracions de renda.
– Gestions davant l’Agència Tributaria, atenció de requeriments, recursos, etc.
– Gestió de l’equip de persones al seu càrrec (un equip de entre 7 i 10 persones)
S’ofereix incorporació a sòlida societat en procés d’expansió i amb possibilitats reals de creixement professional.
Requisits:
Formació: Llicenciatura en Administració i Direcció d’Empreses o similar. Màster en Tributació o estudis específics en Dret Tributari.
Experiència: Mínima d’entre set i deu anys en tasques similars, realitzant funcions d’assessorament comptable i fiscal i gestionant un equip de persones al seu càrrec.
Idiomes: Castellà i català bilingües. Anglès a nivell mig valorable.
Altres requisits: Coneixements de programes informàtics d’àmbit fiscal, així com de documentació relacionada amb les Administracions Públiques. Cerquem una persona autònoma i resolutiva, amb capacitat d’adaptació i capaç de gestionar equips de treball.
Condicions de contractació:
Contracte: Contracte laboral indefinit.
Jornada laboral: Complerta. Horari partit de dilluns a dijous de 9 a 18h i divendres de 9 a 14h